събота, 5 май 2012 г.

Време

"..Какво е всъщност времето във нас.."
/предизвикани мисли/

4 коментара:

  1. Невъзможно....

    Невъзможно е да се обича така
    Във вятърно безвремие
    Сред думите
    Когато със протегната ръка
    Чартая пак сред облаци
    Контурите

    Невъзможно е да се обича така
    Луна когато грее
    Във душата ми
    Издигнала невидима стена
    За твоя дъх копнее пак
    Снагата ми

    Невъзможно е да се обича така
    Трева когато гали
    Сетивата ми
    Изгубена в незнайна синева
    Сред неочакваност
    Се ражда пак Съдбата ми

    Невъзможно е да се обича така
    С мълчание когато
    Пак се срещаме
    Но в тази невъзможност
    И в дъжда
    Един във друг Възможно се усещаме

    http://www.youtube.com/watch?v=KbGDRCLLJ-A

    :)

    ОтговорИзтриване
  2. Колкото по-невъзможно изглежда,толкова повече ни радва случването му.
    И това ти е много добро,melanie :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодарско, Иване!
    Видях, че нещо се размества интерфейса със Strange kind of woman... Пусни го като ново ако искаш?!
    Измислила съм една снимка, която искам да заснема и по повод на това, снощи измислих и едно стихо....
    Незнам кога ще го пусна при мен....
    Може би когато направя снимката....

    Пътуване....
    (Изчезнало-Неизчезнала)

    Изчезнах като вятърна светулка,
    потънах в лабиринта от звезди,
    една Луна в сърцето ми почука,
    за бъдещето песен промълви.

    А аз не слушам просто криволича,
    летя и гоня птици сред дъга,
    едно дърво на теб ми заприлича,
    за миг стопи безмълвната тъга.

    Аз ствола му прегърнах онемяла,
    коси преплетох с клоните в нощта,
    усетих се вълшебно оцеляла,
    във приказка за път и самота.

    А после боса тръгнах по следите,
    оставени от мен в едно небе,
    все още имам вяра във мечтите,
    а те ме връщат в твоето сърце.

    http://www.youtube.com/watch?v=DGmqJfTUxz4

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Със Strange kind of woman така ще направя,че бъркам кодовете явно и не се получава :))
      А за "Пътуване..."-то - Бъди си там,насред морето melanie, не отивай към брега

      Изтриване